tisdag 3 juni 2008

Lovad vare Gud! Här kommer skatteåterbäringen!

för att citera Broder Tuck ur Disney's Robin Hood. (Iiiih, jaaaa jag vet - vilken töntig rubrik, haha!) Idag kan man logga in på skattekontot och spana efter sin skatteåterbäring. Får man tillbaka pengar i juni ska de finnas på kontot nu i veckan.



Jag har funderat på att köpa lite mer aktier, så idag var spänningen stor huruvida jag skulle få tillbaka mina tusenlappar redan denna vecka för lite investeringar på börsen. Typiskt nog har min dag varit superstressig och fylld av möten från tidig morgon till sen kväll. Först nu har jag haft tid att sätta mig framför datorn. Döm om min förvåning när jag inte ens hann logga in på skattekontot utan noterade redan på bankkontoutdraget att pengarna var där. Det var ju en skön avslutning på en hektisk dag.

Inga kommentarer: